24 januar 2006

Kauni

Da Kauni garnet for alvor ramte landet, måtte jeg jo også prøve det. Jeg red ikke med på første bølge, men jeg kom med og resultatet blev:



Og her lige en detalje af hulmønsteret:



Farverne er mere afdæmpede i virkeligheden, end de ser ud på billederne. Sjalet er blevet rigtigt fint - og jeg bruger det skam også.

Min datters Einstein jakke måtte trævles op. Hun opdagede pludselig, at der er noget, der hedder strikkefasthed. Efter en 10-15 cm kunne man tydeligt se, at hun var blevet langt bedre til at strikke og forskellen i det strikkede kunne hun ikke leve med, så vi trævlede op.

Men hun er skam igang igen. Denne gang blev vi enige om at strikke med 2 tråde garn og på langt tykkere pinde, så hun hurtigere kan se et resultat - og det går derudaf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar