10 februar 2006

Hue igen, igen


Huen, jeg strikkede til min nevø, viste sig at være for stor, så den har hans far adopteret. Starten på hue nr. 2 til min nevø, gik den anden dag og nu er den så færdig. Det er rigtigt smart med mønster på den ene side og ensfarvet på den anden:







og med den anden side ud.






Se, min nevø har en lillebror, så jeg tager da lige en hue mere :-) Planerne for weekend'en indebærer lange køreture, så jeg satser på at nå et godt stykke på huen.

Det er lykkedes mig at få sat lidt tekst ind i sidebar'en. Der kommer mere, men lige nu står den på pakning af bil.

God weekend.

2 kommentarer:

  1. Aj, altså Mette!

    Du spytter da bare de dersens caps ud som om det var på akkord ;-)
    Og så er de ovenikøbet flotte - HVER gang. Jeg har jo ikke fået startet på min nr. 2 endnu....

    SvarSlet
  2. Hej Nettie!

    Tak. De kører på rutinen nu :-) Jeg er ikke kommet i gang med den sidste endnu, men......

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet