20 februar 2006

Kamera

Jeg har stået på hovedet i skuffer og skabe for at finde vores ældgamle digitalkamera. Det fandt jeg, men der var ingen memory stick i. Hele turen igennem igen og jeg fandt et. Der kan ligge 4 billeder på det og kvaliteten er elendig, men nu prøver jeg.

Dette er en bunke sort mohair, som gerne meget snart skulle blive til
den lille bolerojakke fra Drops. Det er gået meget hurtigt med at strikke den. Nu mangler jeg kun at hækle kanterne og jeg kan mærke, at lysten ikke er der. Det kræver rigtig godt dagslys, for jeg har noget svært ved at se, hvad der er op og ned på det sorte mohair.


Det er også lykkedes mig at strikke lidt på Tovværk/Cables. Jeg er nu i gang med midterstykket og jeg nyder virkelig at strikke den. Da jeg nåede det sidste stykke med snoninger, kunne jeg virkelig mærke, at det gik langt hurtigere at strikke uden hjælpepind. Smart.

Karen, du spørger, om jeg har en favoritstrikkebog. Det er svært at sige. Det ændrer sig hele tiden alt efter, hvad der lige interesserer mig. F.eks. har jeg et par bøger om Fair Isle, som jeg har været rigtig glad for. Jeg tror aldrig, at jeg har strikket en Fair Isle trøje og jeg tror heller aldrig, at jeg kommer til det, men bøgerne har jeg nydt.

Barbara G. Walkers bøger kigger jeg i med jævne mellemrum. Jeg har helt sikkert også bøger, jeg fuldstændig har glemt, men en af dagene vil jeg gå dem igennem og se, hvad jeg egentlig har.

Blandt - alt for meget - andet er denne nu på pindene til min datter:

Og så bliver der ikke startet mere op, før de to små trøjer her er færdige. Hm, jeg har ellers garn liggende til et par ting eller tre, men.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar