12 marts 2006

Billeder igen

Det gamle kamera har fået lidt hjælp og virker nu igen - så længe det varer.

Jeg skyndte mig at få taget billede af Sally Melville huen. Farverne er ikke videre nøjagtige og huen ligger lidt underligt, men.....



Mit hemmelige projekt er næsten færdigt. Dertil havde jeg lånt et Rowan Magazine på biblioteket. Der var ikke meget deri, som jeg gad/gider strikke, men denne lille poncho kunne min datter da godt lige bruge:


Så jeg måtte en tur i et af mine garnlagre (host!). I kælderen fandt jeg dette:

Igen er farven ikke videre nøjagtig. Nu skal jeg så lige have vundet garnet op i et kæmpenøgle. Ingen krydsnøgleapparat til dette, for der er 500 gr. i og nøglet bliver enormt, men allerførst skal det hemmelige projekt lige være færdigt!

Og Karen - jeg fandt lige et rigtigt godt billede af den blå Tovværk her.

Billeder af den grå bolero og Skakmat følger en af de nærmeste dage.

2 kommentarer:

  1. Hej Mette,

    Jeg elsker huen! Og hvordan har du lavet blomsten? Den er sødt og er det helt rigtig til huen.

    Ooooh! Nu SKAL jeg i gang med Tovværk! Jeg elsker blå og trøjen er rigtig flot.

    Jeg glæder mig til flere af din billeder! Gitte kommer i aften og jeg skal vise hende Tovværk kitt'en.

    Ha'det godt,

    SvarSlet
  2. Hej Karen!

    Blomsten er hæklet. Jeg hækler så godt som aldrig, men jeg har lært det engang, så jeg kan godt :-)

    Jeg blev ret imponeret, da jeg så billedet af Tovværk. De farver ser bare utroligt flotte ud.

    Jeg havde hørt rygter om, at I skulle mødes - hyg jer :-)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet