26 maj 2006

3 dage uden

at strikke én eneste pind. Det må da vist kaldes en kold tyrker, så i denne weekend skal der tages revanche.

Vi har haft familiebesøg fra Californien, så hele huset har stået på den anden ende i mindst 1 uge. Det har været utroligt hyggeligt med besøget, men det er også hårdt, så nu skal der slappes lidt af.

Inden gæsterne kom, har jeg dog fået strikket. Den lille top til min datter, som jeg regnede med at kunne strikke i løbet af et par aftener, viste sig at være en lidt større udfordring. Jeg kan hilse og sige, at pufærmer giver en hel del masker!

Ærmemaskerne er nu taget fra, så det kommer forhåbentligt til at gå lidt hurtigere. Jeg har ikke kunnet prøve den på modellen, da hun har fået andre interesser og enten ikke er hjemme eller har "interessen" på besøg :-) Her er det foreløbige:


Og så har posten været her med min gevinst fra Mountain Lace Knitalong:


Lækkert, lækkert garn som på et tidspunkt bliver til et tørklæde.

Nu vil jeg kæmpe mig igennem de sidste spor efter gæsterne og så vil jeg holde weekend. God weekend.

3 kommentarer:

  1. Superflot gevinst, hvor er du heldig.
    Hvor er garnet fra?

    SvarSlet
  2. Det er fra Miriam, som har lavet sjalsmønsteret, der også strikkes efter på KAL'en. Hun har selv farvet det. Sjovt at få sådan en kuvert fra Utah - verden bliver så lille.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette,
    Det er utrolig dejligt garn du har fået fra "over there". Jeg håber du er kommet over din gæster. Gæster fra udlandet er dejligt men det er også dejligt når de tager hjem igen! :0)

    Ha' det godt

    SvarSlet