23 marts 2007

Heldig

Jeg deltog i en gætteleg hos Frida og var så heldig at gætte rigtigt. Jeg vandt lækkert garn fra Hanne Thorsen og så lavede vi lige en byttehandel samtidig, så en pakke med dette er ankommet:


Tusind tak Frida. Nu skal jeg lige have fundet et mønster til et tørklæde. Problemet er ikke at finde et mønster men at vælge et, for jeg har mange bøger med "Lace Knitting".

Faktisk så fik tanken om, at garnet var på vej mig til at gå i gang med et mønster, jeg har haft liggende længe. Nemlig Lacy Lattice Stole - garnet er mohair jeg fik i julegave. Jeg er i gang med midterstykket, men billede må vente, for garnet er meget mørkt og mønsteret svært at se.


Desuden er jeg gået i gang med Japansk Rib igen. Billedet snyder - jeg er færdig med forstykket til ærmegab og i gang med første ærme.

Ribjakken er endnu ikke vasket, men det kommer!

God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar