30 juli 2007

Ferietid

ikke her - vi har dog holdt hele 4 dages ferie, så.... På turen i det nordjyske var jeg faktisk inden om Marianne Isager i Tversted og hilste på Helga Isager. Men jeg købte ikke noget!

Til gengæld har jeg brugt min soldedag. Da jeg ikke skal til Strikkefestival med Webstrik, kunne jeg jo bruge soldedagen allerede nu. Og det har jeg gjort godt og grundigt ;-) Jeg har altså ikke fordoblet garnlageret eller noget SÅ voldsomt, men det er da blevet til noget garn og det var fedt at købe ind.

Først og fremmest har jeg købt Plissé fra Hanne Falkenberg. Den kom med posten i går. Jeg vil meget gerne være færdig med Tovværk, inden jeg går i gang med Plissé, men når det gælder strik, har jeg rygrad som en regnorm, så tiden vil vise om det lykkes! Farven var et sats. Jeg ender tit med at køre i de samme farver hele tiden og ind i mellem skal der altså ske lidt nyt, så jeg tog en chance og jeg er helt vild med den farve (IRL er farven betydeligt mørkere end på billedet):


Jeg er færdig med sjalet fra Arnica (Hendes Verden). Hele 80 gr. er der blevet brugt. Det batter ikke alverden i det store regnskab, men lidt har også ret.

Før udspænding:



Med lidt held får jeg det spændt ud senere i dag, men.....

Mht. MS3 er jeg færdig med første del af det dobbelte clue, der kom forrige fredag. Jeg skal lige have strikket anden del inden på fredag, for jeg vil helst ikke komme bagud.

2 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    Tillykke med din ny HF! Det ser spændende ud. Jeg har også set Gitte's progress på MS3 og kan nu godt forstå hvorfor så mange er med! Arnica ser flot ud og jeg glæder mig at se den spænt ud.

    SvarSlet
  2. Hej Karen

    Tak - hvordan går det med din Tovværk? Jeg ser, at du strikker babytøj lige nu - dejligt ;-)

    SvarSlet