01 oktober 2007

De 7

Jeg er blevet tagget af Mette, Erna (kan simpelthen ikke finde din blog igen - havde den ellers lige), Helle og Mette, så her kommer de 7, som faktisk slet ikke var så nemme at komme på ;-)

1. Jeg er totalt uromantisk. Gift (af praktiske grunde) på rådhus, ingen kobberbryllupsfest og skulle familie/venner læse med her, så er jeg bortrejst, når vi engang når til sølvbrylluppet.

2. Jeg er korrespondent i engelsk og tysk.

3. Jeg ser alle Formel 1 løb OG Le Mans.

4. Jeg er vild med Adventurespil til computeren (King's Quest, Monkey Island o.lign.). Desværre er der ikke så mange af dem.

5. Jeg har alt for mange UFO'er.

6. Jeg elsker stegt lever.

7. Jeg går næsten altid i cowboybukser.

Hanne - jeg har slet ikke turdet læse fremad på Plissé, for jeg kan godt forestille mig, at der bliver mange masker.

Karen - jeg er færdig med MS, men jeg har ikke fået vasket og spændt ud endnu!

Mette - jeg har gået og tænkt over Mr. Greenjeans og jeg tror, at den kan blive rigtig fin, når jeg får den strikket om.

3 kommentarer:

  1. Lidt sjovt--Jeg elsker også stegy lever ;-o
    KH
    Helle

    SvarSlet
  2. Ja Helle - der er jo ikke mange af os ;-) På trods af, at både min bedre halvdel og jeg elsker det, så er det ikke lykkedes os at få nogle af vores unger til at spise det!

    KH
    Mette

    SvarSlet
  3. Ja Helle - der er jo ikke mange af os ;-) På trods af, at både min bedre halvdel og jeg elsker det, så er det ikke lykkedes os at få nogle af vores unger til at spise det!

    KH
    Mette

    SvarSlet