15 maj 2008

Mors Dag

Jeg går ikke SÅ meget op i diverse mærkedage, men jeg er da altid glad for at blive husket :-) Vi blev gift på ældstebarnets 2-års fødselsdag og trods det, bliver jeg overrasket hvert år, når mine forældre ringer for at ønske tillykke med bryllupsdagen.

Min KH giver glad og gerne blomster uden at bekymre sig ret meget om prisen, men i år nåede jeg lige at få ham gjort opmærksom på, at jeg rigtig godt kunne tænke mig noget herfra:


Det skal så siges, at han måske ikke havde helt let ved at se, at der er brug for mere garn her i huset. Det kan selvfølgelig hænge sammen med, at der er en pænt stor risiko for at få et garnnøgle i hovedet, når man åbner visse skabe i baggangen. Til mit forsvar skal dog siges, at jeg har pakket alle cones i en (kæmpe)kuffert i kælderen, så det er kun dejligt bløde garnnøgler, der falder ud af skabene.

Men han er en "tolle" fyr, så denne er ankommet på matriklen:


Af en eller anden grund blev jeg noget så forelsket i den lyserøde. Efter bestillingen var sendt afsted, blev jeg alligevel noget bekymret, for lyserød er IKKE min farve. Men denne er ganske svagt lyserød iblandet noget lilla og jeg er vild med den.

Nu skal jeg så "bare" have gjort et eller andet færdigt, før jeg går i gang med Serafia. Godt det snart er weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar