13 august 2008

Tørklæder

Der strikkes stadig tørklæder a la tørklædet fra sidst. P 7 og 33 m så sker der noget i en fart. Billede følger snarest af de 2, der er færdige. Et 3. er på pindene.

Dette har været færdigt i et stykke tid og det er jeg ret vild med. Det er strikket rundt og størrelsen er helt perfekt. Billedet viser slet ikke, hvor flot det er.


Og så er det så sandelig også blevet til et par strømper - og jeg tror næsten, at der snart kommer endnu et par på pindene.


Ellers er der en lille smule panik i det lille hjem. Mellembarnet har med ret kort varsel fundet sig et job i Schweiz, så i morgen drager hun af og bliver (om alt går vel) væk i et år. Det er så lige gået op for hendes fru moder, at det betyder, at hun så også er flyttet hjemmefra, da hun næste år begynder at læse i Århus. Damn - det er da kun et par år siden, at vi fik hende! Hvor er tiden blevet af???

4 kommentarer:

  1. Schweiz er da ikke ret lang væk fra Danmark.
    Her er skönt, og jeg häber at hun kommer til at nyde opholdet...

    Laila i Alpelandet

    SvarSlet
  2. Hej Laila

    Nej, det er det heldigvis ikke og vi er da også allerede i gang med at arrangere en tur derned i efterårsferien :-) Det kommer bare lidt bag på mig, at hun nok ikke flytter hjem mere - fortrængning du ved!

    SvarSlet
  3. hej mette, så vackra färger det är i din torkläde som är överst på sidan

    SvarSlet
  4. Hej Marianne

    Tak - de er endnu flottere i virkeligheden :-) Jeg er meget glad for det.

    SvarSlet