04 november 2008

J...gave strikkeriet

er i gang. Og det blev en ommer. Hvordan i alverden kan man finde på at strikke og strikke, mens man samtidig er helt klar over, at det bliver alt for stort???? Efter mange rigtigt lange pinde så jeg endelig lyset og stoppede. Strikkede et hav af prøver og fandt endelig garn, der liiige kunne gå an, men jeg strikker på p 2½ og DET kan mine hænder slet ikke li'! Normalt strikker jeg helst på p 3 og 3½, så det undrer mig lidt, at jeg får ondt i fingrene af p 2½. Jeg er nu alligevel kommet et godt stykke, men der bliver ingen billeder. Jeg er ikke helt sikker på, at modtagere ikke smugkigger ind i mellem.

Så faldt jeg lige over denne Moebius sag i dag og det kunne da være, at man lige skulle gå i strømpegarnslageret og se, om man da ikke kunne finde et passende nøgle?

6 kommentarer:

  1. Det er ufatteligt hvad man kan bilde sig selv ind, naar foerst der er garn paa pindene. Kunne du ikke lige snige en flig af dit strik ind paa et billede. ;)

    SvarSlet
  2. Helt ufatteligt. Her taler vi top-down og jeg var nået helt ned, hvor ærmerne skulle tages fra (rigtigt mange masker). Og hele tiden vidste jeg godt et eller andet sted, at den blev alt, alt for stor, men nægtede altså at indse det!

    Jeg skal nok tage billede. Om ikke andet, så kommer det på efter jul ;-)

    SvarSlet
  3. Det kender jeg godt man slår op og syntes det passer og så strikker man derud af og vupti og med hele møjet...Jeg har små kalendergaver i overvejelse til datteren :-)

    SvarSlet
  4. Jeg må have været både blind og døv overfor min indre stemme :-) Det lyder spændende med små kalendergaver??? Nu har jeg jo en datter på ca. samme alder som din, så...

    SvarSlet
  5. Fed møbius-ting du har fundet. Jeg har fuldstændigt fortrængt mit møbiusprojekt...Og måske er jeg igang med samme nummer som dig med aaaaalt for mange masker?? Måske? Måske ikke?

    SvarSlet
  6. Det håber jeg Søren Dansemig ikke, at du er Dorthe. I øjeblikket er jeg bange for, at jeg - her i andet forsøg - har for lidt garn, så jeg er nødt til at gå i gang med en ny ommer!!! Er spændt på at se dit færdige dominotørklæde.

    SvarSlet