07 januar 2009

Fundet

Jeg fandt garnet og samtidig fik jeg lige taget mig sammen til at notere indholdet af kasserne. Jeg lavede en "optælling" for 1½ år siden, så den skulle jo bare finjusteres samtidig med, at jeg fik skrevet hylde- og kassenummer op.

Jeg indrømmer ikke, hvor mange kilo garn, der er, men jeg har ca. 126 km garn ;-) OG så har jeg ikke medregnet strikkekits og igangværende projekter! Med den nuværende finanskrise må jeg sige, at det føles rigtigt rart med et godt lager - hæ, hæ. Og det er bare med at købe til lager hver gang, der er råd! Forøvrigt er der faktisk et par af kasserne, der er tomme og det er jo egentligt noget rod ;-)

Mystery Stole 2008 er færdigmonteret. Billeder og mere derom senere.

5 kommentarer:

  1. Det er en ganske pæn længde, der er på dit lager ;) Jeg er ikke sikker på at jeg tør følge i dit spor!
    Men det er vel ikke så slemt, når det alt sammen er lace-garn, vel? Blink, blink, blink ;)
    Kh Karen S

    SvarSlet
  2. Nemlig Karen - det er lace det hele ;-)

    SvarSlet
  3. GULP - det ved jeg er en del!
    Lyder fedt, ellers. :)

    SvarSlet
  4. Du er vist godt dækket ind til resten af året :-)

    SvarSlet
  5. Tina - hm, det fylder da i hvert fald lidt ;-)

    Marianne - ja, jeg tror lige, at jeg kan klare året ud ;-)

    SvarSlet