01 september 2009

Kvalitetstid

var lige nøjagtig, hvad jeg havde i sommerhuset i weekend’en. Masser af tid alene så der blev ikke lavet meget andet end strikket og hørt lydbøger. Det betyder så, at tunikaen nu ser sådan ud:IMG_0155Forstykket er godt på vej. Jeg er pludselig blevet meget nys-gerrig efter at se den færdig og har vel også vænnet mig til at strikke på de tykke pinde, så nu kan det faktisk kun gå for langsomt med at få den færdig.

Jeg må videre – er klar til en pind med indtagninger og det er i sig selv motiverende ;-)

5 kommentarer:

  1. Uha, den ser lovende ud - spændende at se den færdig :-)

    SvarSlet
  2. Spændende .... og rigtig flot med hulmønster .

    SvarSlet
  3. Hej Lene - jeg glæder mig til at se den færdig. Håber, at den bliver rigtig god :-)

    Hej Birthe - jeg er helt enig. Det er et flot (og nemt) hulmønster.

    SvarSlet
  4. uhh den må da vist på listen, ser lovende ud :)

    SvarSlet
  5. Hej Hanne - jep og jeg håber virkelig, at den holder, hvad den lover ;-)

    SvarSlet