08 april 2010

Indtil videre

er tasken endt sådan:

IMG_0290Stropperne er de “strikkelise-strikkede”. Møbelgjorden var ikke god. I opskriften er der brugt 2 bælter som stropper. Den ide var jeg ikke videre lun på, indtil min mor fandt et bælte frem og “monterede” det. Det var slet ikke så ringe endda, så skulle jeg engang falde over 2 stk. billige bælter, vil de blive indkøbt og monteret!

Fakta:
Mønster: Fra Vivian Høxbros bog “Knit to be square” – den er åbenbart også kommet på dansk nu.
Garn: Sølle 151 gr. Kauni – vasket 2 gange på 30 gr. syntetisk med et par håndklæder
Pind: 4
Hit or sh*t?: Jamen den er da helt klart et hit. Fin størrelse og facon.

2 kommentarer:

  1. De stropper er nu også fine, det er da blevet en superdejlig og ikke mindst rummelig taske :-) Farverne er så dejlige - nordisk lys og sten, hvis jeg skal blive lidt poetisk ;-)

    Jeg har selv fundet garn frem til at filte til taske, men hvad ligger der efterhånden ikke fremme af garn? Nu må vi se, hvad der kommer først ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Lene - stropperne er sådan set fine, men de giver sig! Jo tungere taske, jo længere stropper :-(

    Uha - her er der også ved at ligge vel meget garn fremme. Der bliver startet for meget op i øjeblikket :-)

    SvarSlet