28 september 2011

Kanske

man skulle forsøge at sparke lidt liv i bloggen. Der er skrevet en del blogindlæg i mit hoved, men det giver jo ikke liv på bloggen.

Jeg har startet rigtigt mange ting op og er nu nået dertil, hvor jeg ganske hurtigt får trævlet op igen, så der er ikke meget at vise frem. Det er dog lykkedes mig at få hæklet et par grydelapper og strikket et par karklude til mellemste, men jeg fik ikke taget billede af dem, inden de blev afleveret. Hun har lovet at tage billede, så jeg venter spændt (fik du den min pige?).

Jeg har/havde forelsket mig i en trøje fra Uldbutikken i Haderup, men 3 opringninger og 9 uger senere har jeg stadig ikke modtaget garn og opskrift, så den må jeg vist glemme alt om.

Så er det jo godt, at man kender flere steder med hurtig ekspedition. Bestilling afsendt en sen aften og 2 dage efter kom denne:

IMG_0678

Og hvad var der så i den:

IMG_0679

Tak til Bente. Overslynglen kunne lige så godt være blevet købt i Silkeborg, men den historie kommer en anden dag.

Nu kunne nogen jo så nok forledes til at tro, at jeg allerede har slået op til Overslyngel, men niks – jeg holder mig indtil videre på måtten, for der skal selvfølgelig gøres noget færdigt, før jeg går i gang!!

Og så har jeg gevaldigt store problemer med at skrive kommentarer på andre blogge. Er der nogen, der kender en smart metode?

4 kommentarer:

  1. Den bliver flot din Overslyngel...Har du fjernet fluebenet i altid loget på blogger..Da jeg gjorde det kunne jeg igen kommentere på alle blogge.

    SvarSlet
  2. Lidt men godt ;) har også ret.
    Mht kommentarer, så havde jeg problemer for et stykke tid siden - jeg fjernede krydset i "forbliv lokket på" når jeg lokkede ind på min googlekonto, og det hjalp. :)

    SvarSlet
  3. Lækker, lækker farve har du købt til din Overslyngel, og glæd dig, den er bare så lækker at have på!

    SvarSlet
  4. Hej Tineke - fik den lige at se IRL i Silkeborg og så MÅTTE jeg jo eje den ;-) Glæder mig til at gå i gang. Bente Geil er jo altid go'!

    Hej Helle og Helvig - det lykkedes mig i en periode at lave "nummeret" med fluebenet, men nu forsvinder det jeg har skrevet, når jeg forsøger at logge på og så sker der ikke mere :-( Hov, kom da lige i tanke om, om man måske skulle prøve at logge ind, inden man overhovedet kigger på blogs?!?

    SvarSlet