23 juli 2012

Ups, der gik da lige

lidt mere end en forlænget weekend inden opdatering.

Det lykkedes mig at få hul igennem til internettet, så 1. clue kunne hentes. Nu er 2. clue også hentet og strikket og hvad synes jeg så? Hm, tjah – det er i hvert fald første gang, at jeg har været SÅ spændt på at se næste clue.

Faktisk tilmeldte jeg mig, fordi strikkeprøven skulle strikkes i ene ret. Jep, tænkte jeg, ingen lange vrangpinde. Der blev jeg så godt nok snydt, for der er meget lange vrangpinde, men effekten af glat og retriller i skøn blanding er jo ret så fin, så jeg har kæmpet mig igennem:

IMG_0053.JPG (2)

Jeg har prøvet ikke at afsløre alt for meget, hvis der nu skulle sidde nogen derude, som stadig strikker.

Billedkvaliteten skulle gerne være blevet forbedret, for ældste har indkøbt nyt kort til mit kamera. Nu tager jeg et billede, venter lidt med at slukke og vupti er billedet overført til iPad, som sender det videre til computeren via iCloud – jamen altstå fagre nye verden uden kabler!

I morgen står den på strik og det ser jo ud til, at det kan foregå på terrassen, så skal jeg ikke bede om mere lige her og nu!

10 kommentarer:

  1. Ser godt ud, men afslører du ikke lidt? Din søster har også haft meget travlt, skønne farver I strikker med. God dag i læ, her stormer. K.

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud, det bliver flot.
    Det er utroligt at man kan overføre fotos så nemt. Jeg sidder stadig med kabel hver gang, skal gemme på harddisken og overføre derfra, det tager en krig hver gang, så jeg er helt klart misundelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg er altså også ret glad for at have et barn, der bare altid er på forkant med den slags. Det er godt nok nemt :-)

      Slet
  3. Det er så spændende at se de forskellige farvevalg på jeres sjaler. Bare jeg turde være med til den slags, men jeg er ikke så sikker i de engelske opskrifter. Hvordan melder man sig til? Foregår det på Ravelry?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annelise - jeg tilmeldte mig via Ravelry:

      http://www.ravelry.com/patterns/library/mystery-shawl-2012-rockefeller

      Vi er jo en del, der strikker det, så der er hjælp at hente, hvis opskriften skulle virke uoverskuelig.

      Slet
  4. Det ser spændende og flot ud, jeg har set det hos flere forskellige. Glæder mig til at se mere.

    kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis - jeg er ret så spændt. Håber altså ikke, at det ender som en halvcirkel?!?

      Slet
  5. Jeg har jo efterhånden set en del clues rundt omkring i blogland og er efterhånden MEGET spændt på, hvordan det sjal kommer til at se ud :-) Glæder mig til fortsættelsen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene - jeg er også gevaldigt spændt på, hvordan det fortsætter. Det kan man da kalde et Mystery :-)

      Slet