02 september 2012

Lige en opdatering

på cardiganen. Det går fremad og jeg er ikke startet på nyt. Det hænger så nok mest sammen med, at jeg i øjeblikket kun kan finde en eneste pind nr 4 (og jeg har skam flere). Har ingen anelse om, hvor de andre er, men kunne da godt forestille mig, at de er i brug ;-)

Den eneste pind 4 jeg kan finde sidder i cardiganen, så der er ingen vej uden om:


I går aftes blev første ærme færdigt, så nu er jeg i gang med det altid frygtede og kedelige nr 2!

Mellemste er tilbage i sin lejlighed i Aarhus, så jeg kan genindtage mit strikkeværelse, som siden marts har været brugt til opbevaring af flyttegods. Mon ikke mine strikkepinde dukker op under "udgravningen" af værelset?

Rigtig god søndag.

6 kommentarer:

  1. ja ærme nr. 2 er ikke det mest opløftende at strikke, men din cardigan ser da rigtig flot ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion - tak. Jeg klør på, for nu skal det ærme være færdigt!

      Slet
  2. Det er da ret dejligt at blive færdig med den fine cardigan, så du kan komme i gang med nyt med god samvittighed:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - nemlig, men den skal jo også monteres?!?!?!

      Slet
  3. Ærmer er trælse og nr. 2 er værst, men cardiganen ser ud til at blive god, så det er bare om at fortsætte. Jeg tror resultatet bliver lækkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er heldigvis kun 3/4 ærme, men hvor er det kedeligt at strikke!

      Slet