15 februar 2013

Der er stilhed

her, for der strikkes koncentreret på Afrodite. “Hun” SKAL være færdig, inden jeg kaster mig over noget nyt.

Jeg måtte dog holde en kort pause, for en kær bekendt manglede så frygteligt et par pulsvarmere. Jeg gør det sjældent – strikker på bestilling – men hun er så glad for dem, at det er ok og pulsvarmere er jo hurtigt strikkede:

IMG_0787

Igen strikket efter Hanne Falkenbergs opskrift, men jeg fik faktisk en lille klage over min svigerindes fødselsdagspulsvarmerne (hun var ikke meget for at klage). Pulsvarmerne blev meget vide i brug og da hun sagde det, kunne jeg faktisk godt huske, at det andet par jeg strikkede til mig selv, strikkede jeg i retriller. Så disse er strikket i retriller og de holder faconen. Der er kun brugt sølle 27 gr. garn! Jeg bliver jo nok nødt til at strikke et nyt par til min svigerinde også, men det bliver altså ikke lige nu.

Rigtig god weekend.

5 kommentarer:

  1. Åh ja, det er altid svært at få det sagt, når man har fået en dejlig gave og der så er problemer med det.

    Du får nok strikket et par til svigerinden før vinteren er væk for denne gang.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Det var da godt hun fik det sagt, selv om det holdt hårdt. Det er altid rart med noget feed back på det man strikker. Du må igang med at lave et par mere til hende.

    SvarSlet
  3. det er da altid rart at hun får det sagt så ved du jo det en anden gang :-)

    SvarSlet
  4. Hej Mette

    Hvor kan jeg få fat i opskriften?
    Kan ikke finde den noglestæder hverken i garn butik eller på nettet.

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Hvor kan jeg få fat i opskriften på håndledsvarmerne.
    Kan slet ikke finde den :-(

    Hilsen Camilla

    SvarSlet