27 november 2013

1. Berlinnøgle

er allerede strikket op:

IMG_0318

Den gode gamle “Smoke Ring”. Ser ikke ud af meget, som den bare ligger der og ligger, men den er fantastisk i brug. Den er videre for neden end for oven, hvilket gør, at den sidder fint til – uden at være ved at kvæle mig altså!

Efterhånden har jeg strikket en hel del af dem og ligesom hjemmestrikkede strømper, er de blevet en del af mine “nødven-digheder”, når frosten melder sig.

IMG_0320

Og så vender jeg da tilbage til strømpestrikningen og venter på, at inspirationen kommer over mig.

16 kommentarer:

  1. Hvor er den flot og skønne farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Lidt specielle farver efter opstrik, men den er blevet rigtig fin.

      Slet
  2. Det ser godt ud - flot mønster, og flotte farver :o)

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu den ser rigtig fin ud - dejlige farver :)

    SvarSlet
  4. De farver er da lige mig, hvor er den lækker

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone - farverne er også lige mig, selvom jeg troede, at der ville være mere turkis i.

      Slet
  5. Hej Mette. Den er rigtig fin. På Ravelry kan jeg se adskillige 'Smoke rings'. Hvilken opskrift bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte - tak. Jeg bruger denne opskrift:

      http://www.ravelry.com/patterns/library/smoke-ring

      Slet
    2. Tusind tak, den ser også god ud der 😀

      Slet
    3. Tusind tak, den ser også god ud der 😀

      Slet
    4. Hej Ditte - jeg strikker efter denne, fordi den er bredere forneden end foroven. Det passer mig noget så fint :-) God fornøjelse med den.

      Slet
  6. Smukt! Det er en hyggelig tid med små strikkeprojekter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva - tak. I øjeblikket er det de små ting, der hopper på pindene og så må det jo være sådan.

      Slet
  7. Bliver det flotte mønster til ved at strikke det mønster ud af det nøgle fra Berlin ? Den er bare så flot !

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle - ja det gør det. Det er simpelthen så nemt og hulmønsteret gør, at man ikke når at kede sig :-)

      Slet