11 januar 2017

Et eller andet sted

læste jeg om ideen med at vise et billede af strikketøj og bog en gang om ugen. Den er jeg da helt med på, så her kommer årets første billede:


Strikketøjet er Marianne Isagers Frida og bogen er Sandheden om Harry Quebert-sagen af Joel Dicker.

Om vinteren bliver det ikke til helt så mange bøger som om sommeren. Der går nemt TV i den om vinteren. Om sommeren ser jeg næsten ikke TV - udelivet lokker og der er lydbogen perfekt. Lydbogen bliver nu heller ikke droppet om vinteren. Den er jo genial, når der laves mad m.m., men det bliver jo så ikke til helt så mange bøger.

8 kommentarer:

  1. Spændende projekt! Den model har jeg ikke set... Glæder mig til at se mere af den.
    Jeg strikker til TV. Er ikke god til at læse (efter stress) og lydbøger har jeg ikke haft tålmodighed til at lytte til... Ungerne bruger lydbøger på traveture, til/fra arbejdskørsel osv. Måske jeg en dag finder ud af det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne - det har taget mig tid at lære at koncentrere mig om lydbøgerne og det glipper ind i mellem. Især hvis det ikke er en god oplæser. Men jeg er godt nok glad for mine lydbøger :-)

      Slet
  2. Så fint et billede! Det der med at høre lydbog mens man strikker er noget jeg dyrker ret tit. Har en weekend-tradition med min kæreste: når baby sover til middag, hører vi lydbog mens han stryger skjorter og jeg strikker. SÅ hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - fantastisk arbejdsdeling I har :-) Den vil jeg da foreslå her i huset. Kan simpelthen heller ikke undvære min lydbog.

      Slet
  3. Jeg er simpelthen afhængig af lydbøger. Men desværre er mange af de nye ikke med i ereolen, så man kan ikke låne dem på biblioteket længere. øv. glæder mig til at se Frida. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv da Mona - underligt, virker ellers som om at lydbøger bliver mere og mere populære, så man skulle da synes, at de skulle være med!

      Slet
  4. Uh jeg savner min lydbog for tiden... Plejede at høre dem på mp3 i min gamle bil... Har fået ny for et par uger siden og ikke fået koblet telefonen til højtaleren endnu... Ups...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Ellen - det er simpelthen ikke til at undvære. Giv den gas ;-)

      Slet